Att få ont när snöflingor krashar i ögat

Snöflingorna bara väller utanför fönstret. Om det inte var vinterland förut på dagen är det definitivt det nu! Magiskt vackert. Påminner om när man vänder en sådan där kula med "snö" och skakar den. Det är verkligen vackert att titta på snön. Men nej det är inte vackert när man får den i ansiktet och knappt kan se.

Jag var idag med Jossan i centrum. Hon skulle shoppa julkpapapr (jag borde)! Vi försökte hitta Nemo! Jag tyckte det blev jättekul och satt och letade som en galning. Men vi hittade dock inte honom. Nåja det blev två andra filmer till hennes ena bror. Sedan skulle vi köpa en annan julklapp till hennes äldre lillebror. Gissa vem vi såg då, bara sådär inne på H&M????? Jo våran allas Fredrik Reinfeldt med sin fru. Helt cevilt bara sådär. Jaa blev typ lite lycklig bara sådär. Måste även nämna att jag nästan ville gå fram och fråga om jag kunde få ta kort med honom, men tror dock inte att hans två livvakter (som för i övrigt inte var något bra på att se "vanliga" ut) skulle tillåta det. Filippa kanske inte heller skulle bli så glad mitt uppe i julhandlandet. Kände att smygfoton även var fjantigt. Så neee jag fick observera honom och bli glad istället haha.

Jossan sa: Har inte Reinfeldt råd med dyrare kläder än H&M?
Vad tänkte Freddan och Filippa på egentligen?

Senare åkte mi familia till min mammas kompis. Där bakade vi pepparkakor. Typ en tradition. Vi var där väldigt länge och när jag kom hem var jag urtrött.

Nu tittar jag ut genom fönstret igen bara sådär. Vill gå ut men vet att det är ruskigt kallt. I övrigt är vackert mitt favoritord om ni undrar!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0