Dagen alla länktat efter!

Började med skolavslutning. Älskar vårans skola music award! Eftersom det bl.a. är en mediaskola gör de egena musikvideor. Därför har de annordnat ett award vilket måste vara höjdpunkten på hela avslutningen. Rektor sjöng även lite och pratade mycket. Ja ni vet som det ska vara. Efter avslutningen åkte jag till centrum och åt lunch med min mamma. Dels skulle jag inte orkat göra lunch till mig själv (tycker det är så tråkigt+ att jag aldrig orkar fixa ihop något) Sen betalade mamma också, vilket var bra!

Gick även till tele2 och frågade om han( expediten) kunde hjälpa mig att få igång mitt internet. Det visade sig vara samma som varit där när jag var där i lördags för att skaffa surfpacket. (Kolla tele2, massa gratis smygreklam ni får av mig! Skulel inte skada om ni skickade hem någon ny supermobil till mig för det!) I alla fall back too the story. När jag hade varit där förra gången hade killen sagt att mitt örhänge jag hade var fint (ni vet den jag själv gjorde med fjädrar och korset). Jag blev glad och vi stod även och diskuterade att tydligen han också gjorde smycken... Wierd! Efter det tycket jag att det var kul att han som kille faktist påpeka det! Men idag när jag stod där igen med honom kollade han på mig och sa plötsligt "vilken fin ring du har, avd kallar man dem?" Det var alltså min tvåfinger ring. Använder han samma replik till alla tjejer??? För knappast att han mindes mig haha!! Jaja kul tycket jag att den pricken var!


Efter åkte jag hem och såg desperate housewives. Först nu, i 17 års ålder insåg jag hur bra den serien är! Alla andra i min ålder kom dock på det för typ 4 år sen.... men bättre sent än aldrig måste man väll säga?!


Slutligen blev det att åka in mot staden och köpa julklapp till mamma och gå på bio med min killkompis Poorya! Galet bra film såg vi!!! Nämligen "The Town"!! Satt och (jag erkänner) dreglade till Ben Affleck! Tänker inte nämna något mer om filmen mer än att ni måste se den!!! ursäkta för en lång roman blogg inlägg...



One of my all dream men(s), haha! Ni kan ju förstå att jag tycket han var en snygging


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0