Dagen före dopparedagen

Jag mår mycket bättre idag än igår! Känns nästan som att jag var uppe med tuppen när jag gick upp kvat i 10 haha. Lite skillnad från igår!

Idag blir det nog så att jag ska tvinga mig in till stora jobbiga staden. Sådär dagen innan julafton kan det inte vara särskildt roligt, men a man got to do what a man got to do, right? Allt för att pappa ska få sin julklapp (hehe) och att jag ska få shoppa lite haha. Känner att jag kommer go nuts om jag inte får shoppa, vilket är illa.

Har lovat mamma att städa vardagsrummet idag, topp! (även mitt rum ska dammsugas)
Jag ska hem oh fia mina 2 kusiner (18 och 24 december fyller de, så vi kör en sammanslagning idag)
Tänkte lägga över bilder till datorn, då kan jag göra ett " What happened in Deecember" maybe...
Ska även hinna se julfritt filmen (tradition) slå in, lacka och skriva rim på julklapparna

Låter som en riktig dagen före dopparedagen dag, fullt ös i sista stunt! Hoppas ni får en topp dag! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0