Där försa hon sig

Jag mår illa, har ätit för mycket marshmallows! Gott var det till det tog stopp. Det värsta är att påsen ligger bredvid och frestar, borde göra något åt det!

Idag har jag faktiskt varit riktigt bra!! Lyssnade intensivt under mattelektionens 100 minuter! Prov imorgon och det var behövligt! Matte är verkligen inte min starka sida men jag tycket att det faktiskt var intressant när jag satt där och förstod. Nu gäller dock egen träning. Hoppas att jag verkligen förstod allt, det visar sig lixom!

Hämtade Johanna som jag skulle passa. Den tjejen är riktigt rolig. Vi hade först en debatt om vem som skulle få bli dragen i pulka hem först. Jag drog henne 20 m tills jag sa att den skulle gå sönder om hon inte reste sig upp för det var grus där. Senare fick jag åka haha! Stark tjej måste jag säga. Jag fick åka längre måste jag tillägga, haha kändes som att det egentligen borde varit tvärt om.

Jag bör förretsen bli mamma:

Johanna: Jag vill ha en bebis i pulkan!
Jag: Jaha varför det och vems är den då?
Johanna: För de är så gulliga och lätta att dra! Det är din bebis!
Jag: Jaha så du tycker jag ska bli mamma, varför det då?
Johanna: För du drar mig i pulkan och ger oss choklad!

Det känns som att någon blir liiite utnyttjad

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0