En beskrivning på hur illa man kan må

Just nu känns det lite snurrigt och magen känner något jag inte kan beskriva... Började redan i morse när jag skulle krama min fina Lovisa och byta lite julklapp i farten. Kände hur magen högg till och jag fick sätta mig ner. Dock sa jag att det var för att jag inte ätit frukost (sant) men det var nog något annat jag egentligen kände! När hon gått gick jag och la mig i soffan. Hade då även sprängande huvudvärk. Lyckades lite senare stoppa i mig en ipren, men magen blev inte bätte... Det slutade inte jättbra...

Jag har alltså legat och sovit till kl 2 idag och sedan bara tittat på tv och film. Mer har jag inte orkat göra förens nu vid typ 8 tiden ikväll. DÅ började jag gå runt och var ganska pigg. Men jag känner nu hur det går upp och ner...

Jag förstår inte hur det kunnat gå från ena dagen till den andra. Hoppas det försvinner lika fort som det kom!

Jag skulle egentligen träffat Isabel idag. Men fick i all snurrighet sms och säga att jag inte kunde. Var in te så glad över det!! Jag som hoppats få shoppa!! Nåja flera dagar kommer väll antar jag...

Imorgon lär bli en bättre dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0