En pysslig Lördag

Lång dag på stan. Känner hur fökylningen gör att jag inte orka så mycket som jag egentligen gör. Imorse förrestne bev jag förbannad på mig själv över att jag fatiskt inte hade något bra linne att ha under min kofta. Så det blev en jakt på det. Till min stora lycka hittade jag ett på solo! Var dessutom det sista, så jag blev riktigt glad!
Jag och Isabel hade det riktigt kul! Båda var lite trötta, och jag kraxade ju dessutom, vilket slutade med en kosntig kombination av ett försök till att ha en vanlig diskution till mycket skratt, lovely!

Jag gick även och shoppade en del på panduro efter att vi sagt hej då.

Linnet som jag köpte idag på solo och panduro sakerna. Kan ni gissa vad det belv när jag pysslade ihop allt?



Mitt första örhänge jag gjorde! Stolt!


Och det andra, på den tomma kjedjan ska jag sätta dit en berlock


Och på såg de ut såhär! Like!!

En trött Linnéa ska nu fortsätta Lördagsmysa! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0