En shopaholicas bekännelser

What a day! Dagen var rolig. Kanske inte händelserik men roligare än igår vilket är bra. Eftersom man inte har något kreativt jobb utan bara sitter i skolan hela dagen är det svårt att komma på något bra om vad som hänt. Kanske att jag iaf ska nämnda det bästa och sämsta med idag, hmm...

Tre saker som är viktiga för just denna dag:
- Nike fyller år (som jag nämnde)
- Det är nobeldagen (vilket innebär supergod middag hemma)
-Idolfinal = Katerina ska vinka till alla hon känner i tv)

Juste jag shoppade idag. En tvåfinger ring och en "spets"tröja som jag ska ha i morgon , nagelack och en... Nej visst fan det var ju Nikes present. Tyvärr ni får veta vad jag köpte till henne på söndag! Iband funtar jag på hur jag skulle klara mig utan att köpa saker. Jag älskar att spendera pengar på kläder! Besta känslan ever när man har köpt något.

Det bästa idag:
Att få köpa kläder och att det blev helg!

Det sämsta:
Att jag inte har så ruligt just nu, kunde vart bättre. Sen att jag inte hade hört från Lofisa idag heller, miss that girl!

Det mest konstiga:
Två barndomsvänner jag inte sett eller hört från på evigheter satt på samma buss som mig!

Nej nu ska jag fixa mina naglar så de blir lika fina som Katerinas, ciao!

spana inte in mig utan ringen på mina fingrar istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0