God lördagsmorgon

Nu var den här igen, den jag inte trodde skulle hälsa på mig i år. Förkylningen ofcourse! Jag lyckas bli det varje år, varför någon VARFÖR??? Men jag ska låtsas att jag inte är det idag för jag ska till stan med Isabel! SKa ta med kameran och frsöka fota någon fin vinterbild, men you know me. Jag glömmer lätt bort den eller orkar inte, även fast jag vet att det är kul!

Senare idag hoppas jag att jag kan göra knäck! Grymt sugen på det, men får se om jag hinner ikväll... Det tar väldigt lång tid har jag hört (det är ju lixom min första gång)! Men en skicklig backar är väll proffs på en gång? haha.

Vi hörs, och ha en bra Narnia-Lördag! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0