If you got the money

Trots att jag vaknade så sent fick jag lite småsaker gjorda. Skönt att få de undan vägen, men samtidigt har jag resten kvar att göra tills imorgon. Men jag ska vara superwomen imorgon så det fixar jag. Jag ska också träffa min gosiga kusin! Vi ska gå runt i stora staden och hitta julklappar. Jag måste fixa något bra till min syster och till mormor! Har en dyr idé till mormor... men jag vet inte, kanske att jag hittar något perfekt Min Kusin Karla ska ju emd och det är hennes mormor också, så hon fårhjälpa mig!

Gjorde klart Jossans julklapp, fast den får hon på osndag för då ska vi byta julklappar, mysigt!

Funderar på om jag ska rita lite nu innan jag ska sova... Gick inte jättebra sist. Kanske att man ska ge det ett nytt försök. Något jag skulle vilja lära mig att rita skulle vara en drake. Ni vet en sådan cool som de brukar tatuera på "Miami Ink"?! Hur coolt skulle inte de vara att kunna? Man måse nog börja på något avancerat för att det slutligen ska bli lätt. Kämpa är en del av livet.

Juste såg ni på Sandhamnsserien som gick på tv ikväll? Jag gjorde, spännane var den! Tycker att det är kul att man faktiskt känner igen sig. Har varit där några gånger, emn blev jättesugen på att åka dit i somamr igen, får se hur det blir!

Äsch nu ska jag vara kreativ, höres /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0