Jag kom upp ur sängen

Heeej hopp! Snön ligger fortfarande kvar på marken ser jag.... bäst den gör det fram till julafton! Snön under jultider ska det vara! Jag sitter med min pyjamas och orkar inte göra något..... ganska vanligt måste jag säga. Foto idag, hoppas vi ska studiofotografera (blir så fina bilder med studioljus) eller kanske fota ute. Snön ger också fina bilder. Dock finns det ingen rolig miljö vid skolan. Resa någonstanns hinner man inte riktigt heller. Men någon bra bild MÅSTE det bli!

Sen då... hmm JUSTE POLE! Har alltså sista poel dance klassen idag, både tjooho och buuhu! Vill ju gå och ha roligt, men vill inte att det ska vara sista. Blir lixom HELT sista dans klassen innan jul troligen. Fan jag kommer rulla som en boll om jag bara stoppar i mig saker utan att röra mig som jag brukar. Gymkort kanske??! Blir kul att komma till ett gym igen. Har faktiskt saknat det lite. Har haft för fullt upp för att hinna med det också! Men jag ska bli snygg och vältränad under lovet, med ett försök att gymma 3-4 ggr i veckan. Ska inte synas att det varit jul haha.

Btw träningsvärk i armarna!!! Kanske att man kommer få Jennie W armar någon dag i alla fall??!

Nej nu ska jag fixa i ordning mig, smink and clothes ON, ha en bra måndag/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0