Känner mig inte på toppenhumör

Studie daag wiiiie! Tappat aptiten och mensvärk....buuuuu! Ingen bra kombination måste jag väl säga!

Skulle åka till centrum och gjorde det utan problem, skulle lixom göra klart mitt örhänge.... När jag är där känner jag att jag inte alls mår bra, magen gör ONT! Jag köper berlocken och de grejer jag behöver för att göra knäck. Sen är det kört, helvetet har brutits lös, efter mycket om och men kom jag hem och nu ligger jag i soffan! Jag ska snart försöka glömma bort det och göra min efterlängtade knäck... Juligt värre! Vill göra lussebullar med massor av russin i också, men jag orkar inte riktigt!

.... Kan inte någon komma med en pizza??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0