Lusse lelle

Det är väll inte bara jag som lever i ett ekorrhjul? Jag vaknar och åker till skolan, är i skolan, kommer hem, pluggar/försöker plugga, äter, sover. Samma visa dag ut och dag in. Men på fredag då jävlar. Lov i 3-4 veckor känns behövligt!

Jaja idag är det faktiskt lucia. Det innebär att det är 10 dagar kvar till julafton!! Åhh mysiga jul! Får däremot panik över att det alltid går så fort, ajg hinner lixom inte emd att njuta av juldagarna för de baar försvinner...

Vi hade i alla fall foto idag. Blev dock mest photoshop och jag blev typ tokig när jag missuppfattat en uppgift... så det kan gå. Sen hade vi en megalång spanskalektion. Spanskan är det värsta jag vet, emn en lektion och en hel termin kvar sen slipper jag det!

Måste även kommentera dagens lucia tåg. Kommenaren blir "Hahahah"! De gjorde bort sig och gjorde fel x antal gånger och jag var trött och tyckte det var riktigt underhållande. Lite småelakt kanske men det är väll alla då och då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0