Lycka och arg på samma gång, tjooho

Men jadå! Förkylt och jag har tagit TVÅ dansklasser! Om jag lever och kommer upp ur sängen imorgon utan att vara värre än idag, kommer jag vara överlycklig! Dansade i alla fall för ingen annan än Jennie W!!!! Och sedan en vanlig fb klass! Två underbara klasser. Jennie är nog de mest positiva människorna jag vet, vilken energi hon sprider! Love it!!

 ÅHHHHH JAG ÄR SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV!!!!!! Jag var sugen/tänkte på att söka jobb i en affär där två vänner till min familj jobbar. Jag har inte hunnit skriva CV än och tänkte göra/tvinga mig att göra det och lämna det i veckan. Nu fick jag veta att om jag gjort det tidigare skulle jag till största sannolikhet fått det!!!!  GAAAH!!!!!! Hoppas nu att jag har en chans till att få jobbet senare, för det finns stora chanser till .... men jag vill ha det nu!

Äsch, fuck it jag hoppar in i duschen och försöker slappna av lite i stället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0