Mellan klockan 9 och 10 flög morgonen iväg

God Morgon!

Ska inte vara i skolan förens vid 12. Skulle egentligen varit ledig idag, men med historian ska vi till terracota armén. Sen är jag inte helt godkänd i min fotokurs helelr. Detta beror på att jag inte fotat två grejer. Jag var dum och radderade de bilderna. SÅ jag ska få hjälp av Isabel och fixa så jag kommer i fas i kusern.

Just nu försöker jag stoppa i migen en "vättig" frukost. Tror dock inte att honungsvatten och en bulle är det bästa. Men det är så det får blir om oväntade jobbiga saker händer på morgonen.

Förtom det så kommer det nog bli en bra dag. Lite smått annorlunda måste jag säga! Jag gillar verkligen när vardagen blir avbruen. Haha kanske inte värsta jättegrejen som händer men det gör ingenting. Bara det inte ahde varit en vanlig onsdag!


God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0