Min orastlösa Lördag

Lördag!

Ser ut som en luffare, men tänker inte bry mig om det. Jag ska trotsa lagen om att sminka sig så fort man går utanför huset (och det händer ju inte fler gånger i veckan??!) och åka till centrum med min pappa. Han klagar lite grann på mobilräkningen... Jag hoppas också att jag får nya strumpbyxor!

Sen då?! Joo då ska jag visa er tröjan jag köpte igår, för den ska jag nämligen ha på mig när jag ska på julmys till Amanda! Det är Amanda och Isabel som ahr fixat detta och det kommer nog bli en superbra eftermiddag. Svårt att förvänta sig annat av dessa tjejer!

Sen bär det av hem till Nike! Hon ska ha middag! Vi ska nog sjunga singstar och bara äta massor av gott och ha roligt! Sen troligen att jag sover över där. Dagen kommer innebära att jag inte kommer ha tråkigt någon gång, eller bli rastlös! Rastlöshet r något jag inte gillar!

Nu ropar pappa, måste kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0