My brain has melt

Jag åkte till skolan vid runt 11 idag. Möte Katerina innan Isabel kom. Vi stod och pratad lite smått. När sedan Isabel kom hjälpte hon mig som modell så jag fick göra min siluettbild. Fintfint blev det.. eller Isabel är i stort sätt alltid fin (förutom när hon tuggar med öppen mun haha, men jag gillar henne endå) dock gjorde vi inte något mästerverka av bilden, men jag fick den godkänd  av min fotolärare och jag blev riktigt glad, tack Isabel!

Sedan besökte vi terrakotta armén. Vi fick ah på oss ocoola headsets så vi skulle höra vad guiden sa. Sedan gick vi runt och lyssnade. Jag måste säga att det inte var så kul som jag trott. Massor av namn var det och jag blev riktigt förvirrad.

Efteråt gick vi och jaa... åt! Sedan åkte vi hemmåt och jag satt på bussen och prata de med Frida. Ibland undrar jag vad jag skulle göra utan henne.... det är så skönt att prata av sig om allt med henne. Känns dock konstigt nu när man för tillfället inte kan säga "vi ses på dansen". Utan det blir mer "vi hörs och syns".

Nu ska jag i alla fall fortsätat plugga, jag börjar komma någon vart, good for me! Ska senast sluta plugga vid nio så jag har tre timmar på mig ungefär!

Nu måste jag fortsätta, se'ya


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-16 @ 20:25:56
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0