Några blåmärken och en skadad svanskota kan väntas

Nu var allt över då... typ några 300 dagar kvar, men jag är inte bitter över det, snarare glad. För innan hinner sköna våren och sommaren komma!

Igår kväll var en bra kväll. Vi fick massor av mat. Jag var med alla mina kusiner. Jag fick en julklapp (datafodral). Jag blev trött. Jag skrattade. Jag fotade även massor. Haha dock kände jag mig lite småtaskig när jag blixtrade folk i ansiktet hela tiden. men så kan det gå!

Idag ska Linnéa lära sig att åka snowboard. Hon har aldrig gjort det förut och är därför lite nervös. Förutom att hon är nervös och så, så är hon även en perfektionist. Det innebär att hon inte riktigt tycker att det är kul förens hon är riktigt duktig på något. Innan känner hon sig bara klumpig och dålig vilket inte är en bra känsla. Ia ska i alla fall lära henne och hoppas att hon har tillräckligt med tålamod. Vi håller tummarna!

När jag kommer hem helt trött och trasig ska jag lägga in alla bilder jag tagit, ha en bra söndag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0