Nästa helg är jag fri i 3-4 veckor

Söndagar är inte till föratt stressas igenom utan att mysa igenom Insåg hur det stämde idag när jag kom till dansen 1 timme för tidigt utan att ha en aning om det! Trodde jag skulel börja 5 minuter senare men så var ju inte fallet.

Usch så trött jag är. Har försökt plugga lite men det gick verkligen inte. Ska äta middag strax sen ska jag kliva in i duschen. Slutligen bdda om i sängen och sätta på en bra film och äta glass. Man är trots allt inomus så då går det att äta glass!

Man blir nog trött när det är så mcyket kallare på intern. Man tänker nog omedveet på att man vill lägga sig under det varma täcket och somna om!

Juste ska nog ge er lite lördagsbilder också innan jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0