Nattarbete

Jag har hittat min bivande favorithörna i hemmet som jag kan sitta med datan vid. Min farmors gamla sekretär har blivit flyttad till ett mysigt hörn där jag brukade ha datorn förut. Perfekta stället har det blivit igen, love it. Dock ett problem. Tycker inte om att vara här nere på vintern när jag är ensam hemma! Jag är för mörkrädd! Jaja... ville bara påpeka!

Tror det blir nattarbete. Spanska prov, matteprov OCH en fotoportfolio som ska vara klart tills imorgon. Det jag tycker är kul har jag inga bilder till coh det ja har svårt för har jag inte pluggat så mycket till. Hur ska detta sluta?

Kanske roligare att berätta om min mysiga kväll jag hade ikväll. Underbara danstjejer måste jag först och främst säga! Alla är så härliga. MAten var dessutom jättego, var ju knytis och alla hade tagit med sig lite av varje. Mycket sallader blev det dock, emn hallå tränade tjejer tänker väll på vad de stoppar i sig?? Höhö eller? Min kladdkaka blev populär och jag gillart! Kanske det inte var en dum idé jag hade om att bli bagare när jag var liten...?! Tog lite bilder som ni får se imorgon, tycker jag var duktig som tog fram den ur väskan! Proud!

Nej matte och foton var det ja, godnatt till er som ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0