Nyårslöften hit och dit

Det jag verkligen vill bli bättre på och ska ha som löften, nytt åt nya tag med förändringar:

Jag ska bli "lugnare".
(Med det menar jag att jag inte ska bli lika lätt irriterad och upprörd).

Jag ska ta för mig mer.
(Våga prata när jag har en idé oavsätt vem det är som lyssnar, jag tror på mig sjäv).

Bli mer seriös i skolan och dansen.
(Man kan vara duktig på båda och jag ska bli bättre).

Bli mer tränad.
(No more donken time for me, healt is the new shit).

Göra beslut jag är nöjd med.
(Följa hjärtat mer än hjärnan, det funkar tydligen inte alltid).

Bli kär.
(okej det kan man inte bli bättre på, haha).

Ha så kul som det bara går!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0