Öppet är väll bättre än stängt hus?

Nu så... hemma klockan kvart över 8 från skolan. Nej vi slutade faktiskt 2... MEN vi har haft öppet hus i skolan idag. Jag var ju lixom guid! Kul faktiskt även om jag kände mig lite sjuk. Nivet när man börjar bli förkyld och ngt sitter lixom i gommen...kankse inte ska gå in på detaljer, men äckligt är det! Kändes som att ajg bara spred baciller över alla små ungdomar som ville veta hur skolan var!

Idag ville vi även köra snöbollskrig men det blev det inte. Jag blev sur över det! Ville ju dränka klassisarna i snön!

Usch jag är trött... Det är sockret från godiset jag äter som håller mig uppe... jag vill krypa under täcket och se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0