Söndagsångest, vad F** är det?!

Vaknade upp för lite över en timme sen. Jag blev lite sur på mig själv för att jag inte gick upp, men ingen ångest!

Gårdagen var riktigt trevlig. Först var jag hemma hos Amanda där hon och Isabel hade fixat ihop massor av julbakelser och sådant julgodis! Mums! Isabel hade lyckats göra perfekta knäck och då blev jag lite avis! Mina knäck blev enbart brända och äckliga... haha! Tjejerna hade även fixat ihop som en frågesport. Vänskapen satte på prov typ haha. Men det gick riktigt bra.


Efter det drog jag hem till Nike. Hon fyllde som sagt år i förgår så vi firade det igår istället. God mat, tacos! Massor av singsat och en hel del skratt. Det är nog så jag skulle beskriva lördagen hos Nike!

Kom hem vid halv 1 och bstämde mig för att äta bakelse. Herregyy vad mycket jag åt igår! Det är nog kanske lite därför som jag ska dansa min sista klass idag! Uschh jag vill inte att dansen ska sluta. Ärligt är jag inte så hel utan den. Det är trots allt dansa som jag gör varje vardag. Kommer blir ritigt tråkig och jag kommer bli rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0