Take a catch up

Det är konstigt att vara medveten om att man inte egentligen inte gjort så mycket, men endå glömt vad man gjort denhär veckan. I stort sätt.

Dock kan jag inte glömma min och Ia's "farliga" åktur på snowboard. Eller för henne var det ju trots allt lätt. Hon kunde ju reda... Men jag var en "fara" för "trafiken" haha. Eller nu ljög ju jag, jag var faktiskt duktig. Under 4 timmar hade jag lärt mig att stå på den utan att ramla (!!!!!), svänga åt båda håll OCH stanna (kan vara viktigt)! I stort lärde jag mig allt man skulle för att kunna åka (hoppa och trixa jills inte). Däremot när det blev brantare backar gick det utför! (Haha)! Jag ramlade både på knän och bak! Jag kunde inte gå från i måndags till nu igår (onsdag!) säger ju en del.

Jag flirtade lite oskyldigt med en barnknapplift vakt också. Inte mitt fel när jag är söt och ramlar med ett leende på läpparna hehe. Helt omedvetet... eller?!

Måste även tillägga att Ia var en bra lärare.

Andra stora saker i veckan (som går att minnas)!
 
Jag träffade min fina Lovisa (som åkt till Thailand, nej jag är inte avundsjuk!)
Jag har sett massor av Desperate Housewives
Jag har sett bio med Ia (Due Date, snuskigt bra)
Jag har fikat med Amanda
Pratat i telefonen en hel del med frida
och bytt julklappar med Jossan
Dessutom har jag tränat för första gången sen typ den 12 december, starkt jobbat av mig! Jag kommer få värsta mucklerarmar (ångest)
Jag har inte bakat den jävla snickersen jag säger att jag ska göra
och slutligen, jag har städat och är nästan klar med mina nyårslöften!

Lovet går för fort, slow down please!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0