Dagens bravader?

Blir ju mera dagens dagsinlägg tror jag... !

Kära dagbok! Vaknade vid 4 tiden av att jag trodde att jag försovit mig och kollade på klockan. Hade ju pluggat matte och lagt mig halv 1 på natten, redan då virrig och trött. Men i alla fall så somnade jag då om igen och kände mig fortfarande småstressad över provet. Fortsatte att drömma och drömmen handlade om matte och ekvationer, jag förstod exakt allt. Vaknade senare när min väckarklocka ringde halv 7. Jag somnade om igen för jag var definitivt inte redo att möta världen. Slumrade om och vaknade med ett ryck några minuter senare efter att ha trott att jag försovit mig med flera timmar. Gick upp och fixade mig i ordning och letade efter allt jag skulle ha på mig, vissa grejer saknades och jag fick småpanik. Dock hittade jag dem senare. När jag var klar och stod vid bussen och väntade var den försenad! Jag stod ute med nylån strumpbyxor och försökte vara cool och inte frysa, men det var fucking -13.

Skolan funkade som vanligt och vi fick se film. Hemskare film har jag inte sett på länge! Fattigdomen i Afrika är fruktansvärd. Vi hade sedan långrast och jag pluggade matte som en tok, jag blev även frustrerad! Stackars Madde som blev offer... Sedan var stunden inne... Började bra sedan sket sig allt! Jag blev även besviken på mig själv punkt

När dagen var slut, eller slut var den inte. Ja kära dagbok jag struntade i spanskan. Vad gör jag där ändå? Åkte istället och var barnvakt. Hade hopp om att få se snygga fritidsledare på barnens skola, men de snygga killarna var lixom inte där. Jag blev för andra gången i dag besviken! Jag och barnen hade mysigt med massor av pepparkakor när vi kom hem. Så nu börjar julmagen komma fram...

Så dagbok, det här var mina moments för dagen. Eller de stunder som jag kommer mest och bäst ihåg! Jag hoppas på att morgondagen blir en något varamare dag och att vi inte får köldskador i skolan som idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0