imorgon blir en bättre dag!

Tror ni på att inställningen gör hela dagen när man vaknar? Börjar fundera på om det inte är så. Vaknar man och är sur över att det kommer bli en jobbig dag, blir den nog jobbigare automatiskt, för man räknar med att allt ska gå fel?! I alla fall gick matten åt helvete... Orkar inte ta upp det heller för jag vet hur intresserade ni var av att höra det!

Det konstigaste var nu ikväll. Jag var på mitt rum och tittade på How I met your mother. Gillart! Vid halv 8 ropade min syster på mig och sa att hon var hungrig. Jag hade helt glömt bort att vi skulelg öra middagen + att jag inte var hungrig..Vi började i alla fall pyssla ihop någon form av middag. Funderar på om inte pappa ska få en ny stekpanna i julklapp...!

Portfolio: Check
Matteprov: Check men med ett IG (osooft, måste fixas)
SPanska"prov" Check

Effektiv dag!

Juste lovade några bilder från igår. Ni får de som blev minst suddiga höhö!

 Min kaka skål blev det också

Lite bilder från igår, vi var trots allt 11 stycken tror jag, så verkligen inte alla kom med på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0