Vet vad hatkärlek är

Nu har jag gråtit, slagit miniräknaren i boken och blivit allmänt frustrerad... över lite MATTE!!! Att man kan bli så arg på matte, helt jävla otroligt! Jag och pappa hade en lång diskution om hur man löste en uppgift. Vi kämpade säkert en halvtimme med resultatet, när det plötsligt föll på plats! Vilken jävla lättnat, blev så sjukt glad... över MATTE!! Kanske att jag blir det just för att jag aldrig tror att jag kommer att klara det. Borde egentligen gå och lägga mig, emn känenr att ajg måste repetera lite till... borde inte strätat emot så mycket vi 7 tiden ikväll... ånger ..men det går ju inte att ändra!

I alla fall ska jag fortsätta att fashinera mig över min hatkärlek till matte..... Haha jag vet jag snackar enbart om läxor men ärligt är det som kretsar kring min vardag för tillfället sorgligt men sant! Höres annars god natt/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0