Vi har utforskat världen, eller sthlm iaf

Vilken härlig dag. Jag har känt hur lyckatn varit i varenda del i kroppen!

Det blev så att jag och Ia åkte in mot stan istället för att jag åkte själv. Egentligen hade nog hon hoppats på att få lära mig att åka snwboard idag, men vi tar det på söndag istället. Vi kom i alla fall in och skulle leta efter en upplevelsepresentshop. Vi gick därför igenom gamla stan. Så mysigt det var, det kändes verkligen som att julen var här! Ia köpte även ett par solbrillor ifall att, alltid bra att ha lixom.

Vi gick vidare och hittade vår destination till slut. Vi gick däreftet och åt, fick typ ont i magen. Vi utforskade sedan söder och det blev att besöka cocoo.se egna butik. Vi typ dog lite där inne haha. Så mycket fint de hade. Jag köpte även ett halsband med en nikon kamera på (ni får se sen)!

Efter det drog Ia sig hemmåt och jag fortsatte min jackt på nya kläder haha. Blev inte alls som jag tänkt mig. Skulle köpt lite kläder från american apparel och H&M. Men slutade med att jag kom ut pank från Urban outfiters istället. Väldigt nöjd måste jag tillägga.

Ia hade färgat håret och utsikten var finare i verkligheten! Det är december dagen innan julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0