4 november 2010

God morgon!

Jag kollade igenom bilderna igår, vilken ångest jag fick!! Inte för att jag fick det för att jag vill vara där. Eller joo de vill jag ju så otroligt mycket, men de kändes som hälften av min 700 bilder var suddiga och skakiga!!! Fan varför kunde jag inte fått mer stabila bilder...... jävla skit! Men det finns självklart en hel del bra bilder också som jag ska vara nöjd med!!

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig, svårt! Köpte inte så mycket alls i London som jag trott, men funderar på om jag ska ha något av de få plagg jag har därifrån! Idag ska jag först åka och fika med Nike, myspys! Sen ska jag in med Jossan till stan! Ska lyckas behärska mig från allt jag kommer vilja köpa haha!

Nu ska jag göra lunch, fixa till mig lite och välja kläder! Heey sveyys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0