A cop of kindness

Denna dag har varit en bra Lördag! Typ så bra så att jag har känt att jag har möjlighet att göra allt!

Dagen Började med att Jossan ringde (det är efter då jag går upp när vi ses på Lördagarna) Man ska inte gå upp fören hon ringt typ haha, någon gång bör dock jag kanske ringa henne haha! Vi skulle bestämma när vi skulle dra in mot fina staden Stockholm. Jag fick lite brott efter med att kolla bussar mot landet och göra mig snygg! Däremot ligger landet i skärgården och bussarna går lite när de känner för- vilket är aldrig! Så jag kunde inte komma ut dit! Men jaja, vi åkte i alla fall in och skulel köpa julklappar. Vi hittade inga. Men jag såg en till lilla mamma som jag senare ska köpa från NK.
Vi hade en allmänt bra dag och till slut vid 3 skulel hon åka tillbaka för att börja jobba! Kvällspass kan ju inte direkt vara så kul....

Efter det mötte jag upp Frida! Vi skulle ju se föreställningen på Balettackademin! Riktigt kul att se andra dansa. Man blir så gla' och inspirerad! Jag ville bara dansa och tur att jag ska gör det imorgon!Jag och Frida fick även en pratstunt för vi väntade på att bli insläppda i typ en timme haha.

Efter det var det dagens jobbigaste stund! Jag skulle sätta mig på en biograf där de visade en skräckis! Fy och usch, jag klarar inte sådant! Jag såg filmen med Alicia, Melica, Nike och Katerina! Jag satt bredvid Alicia och kramade om hennes ben och höll henne armen, samtidigt som jag höll för öronen! Som sagt jag klarar inte det, nämnde jag förresten namnet? Det var iaf. Paranormal Acticity 2! Jag tänker inte se om den även om den visade sig vara mindre läskig än jag trott!

Nu ordbajsar jag bara och ska sluta så vi hörs imorgon! Seg söndag med plugg och rolig dans! som en klassisk söndag med marsmallows och choklad! Go natt, hoppas jag kommer somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0