aj aj va skönt

Är trött. Som alltid på fredagar, trots att jag tog en egen sovmorgon höhö.

Vet ni vad, jag är sugen på att måla med vattenfärg. Har ni hört maken jag vill måla med fääärg. Jag som kan tycka att det kan vara tråkigt och lite... typ flummigt. Men lugn bara lugna jag ska inte ta fram sånt, det har jag inte ork för.. ärligt tror jag inte att jag äger färger heller faktisk.

Om si och sådär 45 minuter ska jag gå ner till en massör. Fy skjutton så skönt, har massor av knuttar och de ska bort. Men jag som är så känslig kommer inte tycka att det är så skönt just då. Min stackars lilla rygg haha. Får skylla mig själv för att jag bokade tiden, men det är som sagt behövligt. Sen annars blir det bara en mysig fredag!! Härligt!

vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0