avväjning till verkligheten

Hemma ... fyfan va tråkigt! I morse när jag vaknade i min säng (saknat den, hotellets fick min rygg att värka) och tittade ut igenom fönstret var det grått och trist! När jag vaknade igår var de färgglada löv på träden och bättre väder än här. nerköp att åka hit helt klart!

Jag och syrran vaknade själva hemma och gjorde varm choklad av toblerone. Vi bunkrade nämligen upp oss igår på taxfree'n!  Vi tittade även på prinsessan och grodan väldigt skönt att inte behöva gå upp tidigt till en härlig hotellfrukost... (??!) När filmen var klart ringde jag Jossan och sedan Frida, saknade människor!

Nu ska vi fortsätta med tisdagsmys och se Harry Potter 3, och sakna våran kära stad lite. Ska ladda in bilderna till datan idag också, så det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0