Back to reality

Inget "god morgon" får ni inte!

Jag har måndagsmorgon! Detta innebär att jag inte vet vad jag ska ha på mig! Jag lovar, jag har bara sagt att jag kommer gå naken någon gång. Men ärigt det KOMMER ske om  jag alltid ska ha den här ångesten! Sen är det de andra. Jag har inte varit i skolan på 11 dagar nu! Nu ska jag tydligen dit igen, fyfan......

Men äsch från jobbigt till något roligare. Tänkte visa bilder som jag inte han med igår! Back to heaven in St. James Park





Hyde Park:


Berättade jag att vi hamnade mitt under en trolig inspelningen av "Pirates of the caribbean 4" i Hyde park när vi var där och vandrade?




Såådär nu har jag inga mera promenadbilder och jag ska välja bilder till min fotoläxa... Börjar ju tolv idag med foto! Men vi hörs senare! / L


Kommentarer
Postat av: Katerina

OMG ;O;O;O SÅG DU JOHNNY DEPP? :D hihihih

2010-11-09 @ 18:06:26
URL: http://emptystomach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0