den bara rullar på non stop

Vilken dag vilken dag! Åkte hemifrån vid runt halv 11 i morse och kom hem vid tio! Vad har jag egentligen gjort heela dagen? Joo det kan jag berätta för jag är inte så sugen på att skriva så mycket annat just nu...

Jag var i skolan hela dagen till typ 4. Håltimme och hela köret idag, woopwoop! Skolan är ju som den är, inte så väldigt händelserikt. Eller joo jag tappade mitt glass utan att ens veta vad jag gjorde på min tallrik idag i matsalen. Jag fick alla blickar on me! Love to stand in the spotlight! Vad gör man inte för uppmärksamhet? I alla fall brast jag ut i skratt, för det var verkligen oväntat! Men mer konstiga händelser än så har inte skett....

Efter skolan åkte jag hem till Amanda!! Den tjejen var det år och dagar sedan jag såg. Nej men sen i oktober i alla fall... Vi satt i 2 timmar och fikade och pratade om lite allt möjligt! Kändes verkligen skönt att prata och skratta lite med henne.

Sedan blev det dags för utvecklingssamtal vilket gick bra! Det var väldigt läskigt att vara i skolan nästan helt själv klockan 6 på kvällen! Min skola ser även lite ut som ett mentalsjukhus har jag kommit fram till. Både på in och ut sidan! För på utsidan sitter det galler för en del fönster. Och innuti är det en massa korridorer och dörrar. Nej usch Jag blir lite rädd av att tänka på det! Men en sak är klar: Jag kommer aldrig sova över där!

Sen på dansen som jag fick skynda mig till gick sådär! Kunde gått mycket bätter om inte min fot ska jävlas med mig! Vi är som sagt inte vänner. Vi bråkar för tillfället! Vi vill olika saker i livet vilket jag inte anser är okej för tillfället! Det var i alla fall sista onsdagen för terminen.... så nästa vecka, vad gör jag då???

Jaa ni ser dagen har rullat på utan stopp! Imorgon ska jag nog skriva om min senaste tanke... eller senaste är det ju inte.... men min idé! Höres /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0