Det är ett faktum

Sitter med "Sex and the city" i bakgrunden. Bästa serien forever and ever! Dock borde jag ta ett uppehåll, jag har sett alla avsnitt tusen gånger om. Kanske ska börja se Gossip Girl? De befinner sig trots allt på samma ö!

Försökte, eller försökte är fel ord det såg inte snyggt ut innan jag ens prövade, att fota mitt nya blåmärke på min underarm. Tänkte visa hur jag ser ut veckan ut efter polen. Jag får nog lätt blåmärken och de är ofta lila. Ingen vacker färg som smälter in.... Men jag insåg att jag har för biffig underarm för att ens vilja visa er det. Såg inte snyggt ut. Nix mina underarmar är inte den vackraste kroppsdelen på mig så ni får inte se!

Men nu ska jag se klart och sova, kanske öva en gång till på mitt tal... Men hur som helst natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0