Det är torsdagkväll coh jag är glad

Trodde att jag skulle smälla i taket av arghet när jag kom hem idag. Det var nämligen tänkt att jag skulle vara barnvakt på Fredag. För att jag skulel kunna vara det avbokade jag bio med lite folks från klassen. Nu ikväll fick jag veta att det tydligen inte blir någon passning imorgon. Så jag ska inte passa barn ELLER se bio!!! Jag var inte så lite arg heller. Nu blir det "krig", jag ska HA löneförhöjning, inser att jag har alldelles för lite och jag vill inte vara lågavlönad längre!

Men senare fick jag först prata med Melica ett tag. Tur att tjejen kunde lugna mig lite!! Sen pratade jag med min fina Lovisa! VAd jag saknar den tjejen. Vi pratade i över en timme om allt som hänt på sista tiden. Som ett vanligt samtal vi brukade ha som vi inte haft så mycket av på sista tiden! Jag blev riktigt glad och det gjorde hela min kväll så bra den absolut kunde bli!!

Nu ska jag fortsätta plugga naturkunskap och evolutionen. Så jävla intressant så jag nästan dör! Prov imorgon 10.00! Woopwoop, parteeey!

/L


Kommentarer
Postat av: alicia

näääääää skojar du!?!? fyfan vad fittigt av dem. Kräv löneförhöjning nu FÖRFAN.

2010-11-26 @ 12:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0