Egobooooost

Känslan av att inte klara något är något som jag känner då och då. Det är känslan jag har just nu, känslan av en tjej som inte varit tillräckligt duktig. En brud som inte vågade hänga sig upp och ner. Den där flickan som tyckte det gjorde för ont. Flickan, bruden eller tjejen kalla henne vad ni vill men så är fallet för mig just nu! Polen gick verkligen inge bra. Jag är för feg och tror inte på mig själv. Jag räknar med att slå huvudet i golvet! Jag tycker det gör ont och det änns obekvämt!

Nätsa gång ska jag för hoppnbingsvis ha handskar så jag verkligen är fast. Jag ska göra tills jag gråter av smärta! Jag vill och ska verkligen vara bäst! För om man inte är bäst varför ska man då köra?? Jag ska inte ge upp bara för jag hade en dålig dag, inte värt det! Var tuff linan ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0