En ledig dag!

God Morgon! Känner mig pigg för att jag somnade sent igår. Pluggade inför mittt naturprov som sagt. Hoppas det går bra! Förr ett år sen hade vi natur A och för att jag skulle få mitt betyg jag ville ha i det ämnet fick jag göra om samma prov 2 gånger. Så totalt gjorde jag det provet 3 gånger! Nej jag gav mig inte så lätt. Men jag fick dock betyget så det var ju värt det! Nu hoppas jag bara att det behövs 1,5 gång! För egentligen var det inte tänkt att jag skulle gjort det sist!

Annars är jag ledig idag och ska inte göra något förens ikväll. Ska in med Melica till staden och shoppa på Åhléns. Är i behov av nya jeans tex! Sen kvällsfika time! Like!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0