Fyndig rubrik

Sova kanske?! Dock är det någon (mamma och pappa bör känna sig utpekade) som kom på att de skulle börja lägga golv till hallen vid 9 tiden tidigare ikväll... Jag tycker inte att det var någon bra idé av dem. För det jag hör nu är hur det sågas där uppe... jag kommer inte kunna somna är min slutsatts!

Annars då, jag har hela kvällen gjort 1000 andra saker än pluggat så nu när jag läst några intressanta sidor om bl.a. isländsk litteratur ger jag upp. Jag checkar ut och går och borstar mina tänder!

Jag har kommit på en sak som är helt knäpp... men jag vill vinna midnattsloppet... hahaha!! Vilket skämt, jag springa så långt?? det är fan 1 heeel MIL! Jag springer 2.5 km på en kvart. MEN jag vill i.a.f pröva, dock, vinna gör jag inte första gången, men OM det händer skulle jag bli jävligt stolt!

Påminnelse till mig själv: STÄDA MITT ÄCKLIGA RUM!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0