Glömde ju berätta

Kan man använda argumentet "Jag har varit i London och därför inte pluggat och sedan kom lov, kan jag få skjuta upp det en vecka eller två?" Eller nej juste det var ju den ursäkten ("Jag ska till London") som jag använde för att inte göra provet när alla andra gjorde det första gången! SMART! Vad ska jag nu ha för ursäkt? Min hund åt upp alla mina papper? Nej juste de fanns ju på datan... fan jag vill inte ha prov om två dagar!

Känner att jag även måste förklara för er hur ont mitt skärsår på pekfingret gör nu! Jag lyckades få det när jag gick till dansen! SKulle "klättra" upp för en genväg och skulle hålla fast mig i en tunnelväg. Dock var inte vägen så rund om kanterna och jag skar mig när jag skulle fånga upp mig själv för jag gled till! AJJ... Det blev stockholms blodbad på mina fingrar när jag skulle gå resten av vägen till dansen. Tur att snön fanns som plåster!! Vill informera er ytterligare om att inte skära er på fingrarna. Det finns ju hur mycket blod som hellst där!! USCH!!! Har ju lyckats en gång förut på samma fingrar (det var även långis och ringfingret!!) Däremot var det på polen haha!! Ville bara informera



såhääääär ledsen var jag typ idag också!! stackars mig!

Ingen bra dag.... eller??

Kommentarer
Postat av: P-man

Nuutte tycker så synd om dig, du är så duktiiiig!

2010-11-10 @ 18:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0