Hemsk nightmare

Kunde inte sova inatt!! Kollade Sex and the city till ett försök till att sova. Gick ju inte bra (hade dessutom nattlampan tänd). Sedan blev det varmt och var för ljust. Jag vägrade däremot att öppna i fönstret, man vet aldrig vad som smiter in! Jag stängde av datorn tills lut och bytte till tv:n och släcke alla lampor. Jag somnade halv 3!!! Inge mer skräckis på ett bra tag, jag klarar inte det!  

Har suttit med Photoshop idag. Det är verkligen spännande att sitta och hålla på med det, till allt skiter sig och färgerna på bilderna blir helt orealistiska! Nästa gång ska jag inte sitta och pyssla med det där jävla håret (även om man nu lärde sig lite grann si och sådär) Nej, nästa gång ska jag fixa hyn punkt

Förresten varför är det allti jag som hamnar i köket och lagar middag såfort pappa inte är hemma? Det är så det funkar hos Familjen Lindberg. Det pappa/mamma (de har lixom olika arbetsuppgifter) blir jag tvungen att göra. Oj så flitig och duktig jag låter haha, men så kanske inte är fallet till 100%, men jag gjorde i alla fall middag idag! Lax med fetaost rakt in i ugnen! Mums så gott det var och jag åt baotamycket! Men ändå så känner jag nu att jag är hungrig!!!! Mera mat till Linnéa's mage tack!

Jag har kommit på något smart nu som jag måste berätta. Nästa gång jag åker tills tan och ser något fint ska jag köpa det! Jga är i behov av kläder, dock kanske jag ska prioritera smink... men de är nästan tråkigare än underkläder att köpa! Man ser ju ändå inte hur snygg man är när man har det, men i och försig känner man sig så mycket fräschare i det! Äsch det blir snart .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0