If i

Måste säga att det var en ytterst givande dag. Två filmer, diskat och umgåtts med kaninerna och varit med Jossan. Okej Jossan är alltid härlig att träffa, men annars kan jag ju inte direkt säga att det har hänt så mycket. Dock kan jag tycka att de var ganska skönt.

Hade tänkt att gå ut till spåret idag och ta mig igenom 2,5:an, men icke sa nicke! Äsch kan skylla på jet-lag höhö! Jag tycker att det är en bra anledning till att inte göra det!

Gaah vad jag saknar restaurangmat och starbucks!! För två dygn sen hade jag precis satt på mig klackarna och var redo för en lyxig middag. Ett dygn sen var jag på en flygplats och nu väntar jag på att pappa ska bli klar med Tacosmiddagen. Kanske att jag inte ska klaga men ärligt känns det lite konstigt att tänka så, det är inte alltid som man tänkt att det ska bli.

Hoppas att ni inte väntat er annat än klaga på Svergie och längtar tillbaka till London inlägg för det är nog de som kan ske imorgon också, men bör lägga sig. SÅ tjatig ska jag inte bli, jag lovar!



Btw kolla mitt låånga hår! Jag blir nästan shockad över att det växt så snabbt! Vackert värre. Dock funderar jag på att färga... svårt med färgval däremot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0