In my head

Men vilken toppen dag det har varit. Först var jag och tog en sväng på Östermalm. Kollade in en LV väska som jag beslutade mig för att köpa, fint som snus. Det blev även en hel del nya plagg till min walk in closet. På Mig hade jag klackar från Manolo, Jeans från Tiger, och en tröja från Allsaints, Jackan blev pälsen jag köpte på Harrods i London. Kunde inte vart snyggare. Efter min lilla shoppingrunda mötte jag upp några vänner. Vi beslutade oss för att sätta oss för en lunch på vapiano. Härligt!

Eller min dag kunde ju ha varit sådär. Så glamorös skulle jag inte alls säga att den varit. Blev tv och datorn hela dagen. Försökt sova några gånger men insåg att jag hade huvudvärk. Nu väntar jag på middagen för att jag och pappa senare ska till akuten. Kanske att det kommer ta hela natten. Jag ska ta med mig mitt miniritblock och pennor så att jag kan skissa lite tror jag. Hoppas att jag möter en riktig snygging där. För på alla filmer man sett elelr serier är det alltid så att de möter någon på sjukhuset, i alla fall ofta! Vem vet? I keep you update!



.................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0