Jag ska inte äta alla popcornen!!

Ser EMA galan på MTV. Har blivit besviken många gånger nu på vilka det är som har vunnit och presenterat!! Men vafan, de som vinner är otroligt bra oavsett om de vinner, bara jävligt synd!

Pausar lite och visar London bilder. Tänkte dela upp det lite. Tänkte först visa upp bilderna jag tycker om som är mer naturiga från när vi besökte St. James Park. Det är trots allt över tusen bilder så det är ett plockjobb, men ni ska få se!

Naturen och de vackra delarna av London:

Jag!


Ser ni pelikanen?? Det är den största fågeln med vingarna ute, fett coolt!

Men åhh nu funkar det inte att ladda upp!!! Mer kommer imorgon ska ni se, men jag har i alla fall börjat! Alla bilder förutom den på mig (första) är tagna av mig och jag har som sgat tagit dem i st. James Park

Hörrni en update: Popcornen är slut, fan då!!

Men sköt om er goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0