Julen är räddad i alla fall dagarna innan dopparedagen

SKriver min hemtenta för fullt. Har ju som mål att bli klar ikväll, vilket jag kan tro att jag blir för nu jobbar jag grymt fokuserat.

Annars då? Sista balettlektionen idag. Väldigt tråkigt måste jag säga! För trots att det är jobbigt och att man blir väldigt kritiserad är det nyttigt för kroppen. Baletten är trots allt som grönsakerna på tallriken man måste äta. Medans de andra danserna man dansar är pastan och köttet till exempel. Vissa är till och med godiset efter maten haha. En av mina danslärare förklarade på detta sätt för mig för några år sedan haha. Lätt att förstå i alla fall...

Juste, mamma kom hem med en chokladkalender!!! Jag blev så glad, nu akn jag öppna en lucka i morgon också, tjooho!! Jultid är julmys!

Nej duschen och min deadline väntar eller inegt av dem väntar, känns lite brådis med allt just nu... see ya/ L



titta så söt chokladkalender!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0