Känner på mig att blåmärken kommer lysa upp imorgon!

Poledance... just nu svider det lite här och var bara jag tänker på det! Tro mig det är inte enbart porr, det gör ont också!! Eller kanske inte på det riiktigt bra, men på mig gör det! Dock måste jag säga att vi får lära oss en hel del rörelser som man verkligen skulle känna sig sexig när man kan dem. Men det var just det, jag kan dem inte!! Jag försöker men jag ser ut som en upp och nervänd skalbagge (tänk deras klumpighet just då) fast jag är i en annan position! Sexigt?? njaa, tveksam!

Sedan är det de där med orden jag trodde att jag kunden säga "vulgära" ord. Ja ni vet "muffen" tex. Men icke, jag tycker det är pinsamt! Till exempel när jag skulle fråga hur långt in man skulle ha stången och man skulle ha den "i" muffen. Det lät säkert som en konstig fråga i era öron, men om ni var där skulle ni förstått, tro mig. Det slutade i alla fall med att läraren fick fylla i mina ord jag inte kunde säga haha!! Det finns något prytt inom mig trots allt!

Måste även nämna att jag har världens bästa polepartner, går ju med en tjej som heter Chloé. Hon är riktigt underbar som person+ att hon är riktigt duktig vilket gör det så peppande att fortsätta! Bra kombination måste jag säga!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sova, tänkte inte stanna uppe länge ikväll! Det är tidig morgon som gäller!

God natt alla goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0