Klackarna i taket och musiken dunkar

Men usch så hemsk jag känner mig! Eller det var att överdriva. Men jag som sa att det skulle komma en del smått och gott idag och så gjorde det inte de! Än!!!

Var ju iväg till IKEA men jag hittade inte en endaste pryl! Inte änns doftljusen lockade mig! Är det något fel på mig?? Sprang även ifrån min familj och jag kan säga att jag är BÄST på att spionera på människor. I alla fall där inne! Jag gick till och med förbi dem utan att de såg mig, jag smälte så bra in tror jag! Eller så var jag osynlig, ny talang att kunna göra sig till det?
Däremot diskuterade jag med mamma att även om jag inte uppskattar det just nu så kommer jag göra det när jag flyttar hemifrån! Då kommer det vara himmerliket för att allt är så billigt, typ som primark!! Dock kommer IKEA kunna fota sina bilder till katalogen hemma hos mig. Allt kommer bestå av just IKEA!

Vi fortsatte och åkte till en annan inredningsbutik. De hade så mycket mer prylar som jag ville ha!! Jag kunde tänka mig att ha massor av fint där ifrån. Mitt rum kommer bli som jag verkligen vill, glad vid tanken av det!

När jag kom hem satte jag på min inspelning av "The last Bounce" som jag missade igår. Ville verkligen gråta. Dessa människor har varit min inspiration till att dansa! Att komma till deras nivå har varit min dröm och är fortfarande. Men att de slutar/splitras känns förjävligt!! Men däremot var det kul att se föreställningen igen! Såg den trots allt sex gånger (alla föreställningar+ genrep!) Hahah nej jag är inte tokig som köpte biljetter till alla. Däremot var jag med och gjorde läktarnumret, vilket var kul att se själv hur det såg ut!! Fyfan vilken upplevelse det var!!!

Nej nu ska jag fortsätta städa. Jag har hitills hittat min engelskabok och mitt samhällshäfte! Jag ser även golvet, tummen upp! Jag tänker fortfarande hålla löftet om bidlerna!

Hörs senare!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0