Kommer få hål i tänderna

Känns inte okej egentliegn att sluta så sent som vi gör. Särskilt att ha en lektion man är för dålig för. Spanska steg 4 är inte riktigt min grej har jag märkt! Men kommer det som en nyhet? Nej absolut inte.... Borde bytt till italienska så hade jag i alla fall lärt mig något...

Men i alla fall hade vi studiofotografering idag! Riktigt roligt och bilderna får sådant fint ljus!! Dessutom lär man sig en hel del!man känenr sig även väldigt proffsig i studion, typ Bingo Rimér fast utan nakna modeller haha.

Nu sitter jag och tittar på vänner. Mamma står vid garderoben och frågar om kläderna ska till smutsen eller hängas upp. Om de ska hängas upp så gör hon det. Känner mig riktigt bortskämt!! Det är sådant jag borde ha gjort för typ 2 veckor sedan som mina stackars mamma får göra nu... Äsch jag får hjälpa henne med något annat senare! Appropå bortskämd, idag är det "ung & bortskämd" OM jag ska se! Blev tydligen ingen poledance ikväll... Men då blir det nästa vecka i alla fall vilket är bra!

Nu måste jag läsa vidare på all svenska... Jag bara "pluggar" hela tiden... /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0