"Linnéa är du upprörd nu?"

Detta har några från min klass kommit fram till idag:
"Jag (Linnéa) blir tydligen lätt upprörd om det är något."

Dock kan jag faktiskt inte förstå varför! Jag?? Blir jag upprörd? Nej skulle inte tro det! Haha det stämde ju inte heeeelt! Om jag ska vara ärlig så kan jag bli det ibland, framförallt i skolan av någon anledning. Jag visar det antingen genom att jag väljer att gå från och vara butter eller ge spydiga kommentarer. Jag vet att det är någon jag kaaanske skulle behöva jobba på men, nej. De är mina kompisar och de känner mig. Take it or leave it haha eller förresten just take it!

Vad annars då? Jag har haft en "stressig" vecka. Det ahr faktiskt känt som att det skulle vart mycket men det egentligen inte har det! Jag simmade igår vilket jag var skitnervös över. Vi skulle nämligen livrädda på skolan. Jag sjönk dck inte om tur var, annar hade Lollo varit tvungen att plocka upp mig när hon skulle simma sitt pass senare på dagen haha!

Jag inser även att jag kommer ha mycket att göra nästa vecka vilket jag kommer ha ångest över. Ångesten börjar smyga sig frammåt samtidigt som jag inte gör något, great!

Bör jag informera er om hur mycket träningsvärk jag har förresten över att börja dansa igen efter 1,5 vecka?? Vi har börjat dansa med tåspets OCH klackar nu vilket är så grymt kul! Det har inte känt jobbigt att gå till dansen denna vecka heller. Precis innan lovet kändes allt så jävla tungt, men inte nu! SKÖÖÖNT!

Ska skriva bätter nu resten av vecka, lovar! / L´



Kommentarer
Postat av: Katerina

"Dock kan jag faktiskt inte förstå varför! Jag?? Blir jag upprörd? Nej skulle inte tro det!"

- se! du blir ju upprörd bara du skriver om det! ;)haha

2010-11-11 @ 22:32:54
URL: http://emptystomach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0