Just nu pratar inte jag och min fot med varanadra!!!

FANFANFAN!!! Det går inte jag måste få svära lite!!! Jag är sååå ARG!!! Idag var jag taggad för det var sista danslektionen med Lisa. Buhu riktigt tråkigt!! Men klassen gick bra och jag kände hur mycket starkare jag blivit denna danstermin!

Sedan var det dags för Kajsas moderna jazzklass. Det gick bra och jag kände det. Det blev dags för diagonaler (man gör olika övningar tex piruetter över golvet). Det blev dags för att göra ett hopp, dock gick det inte så bra för jag landade helt åt skogen!!! Kände hur smärtan började komma fram! Jag hade vrickat foten. Så det blev verkligen ingen mer dans för mig den klassen. jag som verkligen velat göra korregrafin vi skulle göra med Robyn! Nej fy fan vad sur jag blev. Hade ju taggat till hela dagen!!!!

Äsch skador tillkommer. Men först när jag insett vad jag gjort och isnåg hur ont det faktiskt gjorde trodde jag att jag skulle örja grina. men coolingar gråter ju inte så jag sket i det...Får göra det någon annan gång!

Nu ska jag fortsätta kolla på Paradise Hotel, ligger på avsnitt 6! Efter jag vet, men jag har inte hunnit tittat så jag tar igen det nu. Skulle sagt puss och kram till er på spanska, men jag kom inte på vad det hette så då skiter jag i att säga det hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0