...och det var så trojanerna störtade grekerna

Jag har kommit fram till att det faktiskt inte är söndagsmysigt att sitta och plugga! Jag har tröttnat totalt på den grekiska mytologin. Om jag ska vara ärlig tror jag inte mycket på det där tjaffset! Men däremot är det en anledning till att få sitta i soffan med en varm kopp choklad, marshmallows och grädde! Det är trots allt November och hög tid för att börja introducera det i hemmet! Förra vintern drack man de flera gånger i veckan, inte jättehälsosamt kaaanske! Men äsch det är bara riktigt mörk och trist 3-4 gånger om året!

En vanlig söndag som man försöker göra det mysigt, kanske att det går som det går


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0